Zwate knopen en thermostaat

Opties

Had graag gezien dat er ook zwarte versies uitkomen van dit product...

In de badkamer willen we een zwarte badkamerradiator plaatsen, maar dan past de huidige knop niet meer qua kleur bij de radiator, dus als ze ook zwart plastic zouden gebruiken ipv enkel wit, dan zou ik direct zo'n exemplaar kopen, mss zelfs dan een zwarte thermostaat

4
4 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • SanPress
    Opties

    Zwarte uitvoeringen zou ik ook graag aanschaffen.

  • Dragunov
    Dragunov ✭✭✭
    augustus 2022 aangepast
    Opties

    Is in feite maar zwarte granulaat korrels in systeem in te voeren en dan extruden in de mal.

    Lego doet het constant met zelfde machine/zelfde mal verschillende gekleurde blokjes te produceren

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    De productie zal het probleem niet zijn, maar daarmee verveelvoudig je meteen je SKU's en daar heeft de distributie afdeling wellicht geen zin in... eventueel zou dat voorkomen kunnen worden door in iedere verpakking 2 kleuren plastic behuizingen te leveren, maar daar moet je hardware ontwerp dan wel op voorbereid zijn.

    (dwz dat de klant die er zelf omheen kan klikken na aankoop)

  • Andreplusplus
    Opties

    Niet te vergeten dat je de ledjes wil kunnen blijven zien. Zwart laat iets minder licht door dan wit 😉

  • Dragunov
    Opties
    Zo te zien komt Tado met zwarte thermostaat en Dark Theme
  • B79
    B79 ✭✭✭
    september 2022 aangepast
    Opties
    https://www.iculture.nl/nieuws/tado-balance-energiekosten-laag/
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Tado Balance... Energieprijzen die fluctueren gedurende de dag en die dan voor iedereen gelijk zijn ondanks de leverancier? Volgens mij hebben we dat niet in Nederland! Het gas kost de hele dag hetzelfde, en de dag/nacht tarieven voor electriciteit zijn zodanig getimed dat je hier verwarmingstechnisch niets mee kunt. Zeker geen 30 euro besparen!

  • MichielTado
    MichielTado ✭✭✭
    september 2022 aangepast
    Opties

    @Rob2 variabele electra tarieven gedurende de dag zijn er wel degelijk. Zoek maar eens op Frank energie, Tibber, Zonneplan, ANWB. Je betaalt meestal een vaste toeslag op de groothandel uurtarieven.

    Balance AC probeert binnen grnezen rekening te houden met deze tarieven. Vervelend is wel dat iedere wijziging van temperatuur door de Balance AC feature je airco piepjes maakt.

    Balance AC houdt geen rekening met je eigen zonnstroom. En ook geen rekening met efficiency verschillen vanwege de buitentemperatuur. Hoe kouder hoe lager de COP.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja maar er staat dat het alleen afhankelijk is van de regio die je instelt niet van je leverancier. Dus dat soort tariefsvormen kan het niet over gaan.

  • MichielTado
    Opties

    In een regio zijn de groothandel electra tarieven, voor een levering een dag later, gelijk voor iedere electriciteit aanbieder. De variabele tarief leveranciers (per uur) werken met een vaste markup per kWh bovenop deze prijs, of een vast bedrag bovenop de gehele electriciteit levering. Ik zie niet in waarom Balance AC niet zou werken, kun je dat uitleggen?

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Niet werken in de zin dat ik (en de meeste andere kanten) geen voordeel heb afhankelijk van wanneer ik afneem, en dus die 30 euro niet terug kan verdienen. Dus ik ga dat niet nemen.

  • MichielTado
    Opties

    Eens, als je geen dagelijks variabele electriciteit leverancier hebt is de Balance AC feature 100% nutteloos.

    En zelfs als je dat wel heb vraag ik me af hoeveel je werkelijk bespaard en of dat opweegt tegen het “gepiep” van de airco bij temperatuur wijzigingen, en het comfortverlies door temperatuurschommelingen door de dag heen en de kosten van 4 euro per maand.

  • RudmerW
    Opties
    De zwarte thermostaat is er inmiddels. Ik hoop nu dat ze ook nog met een zwarte thermostaat knop komen.