Jaga HC thermostaatknop of toch de Tado thermostaatknop?

Opties

Ik wil een convectoren van Jaga aanschaffen voor Lage Temperatuur Verwarming. Om met de convectoren óók te kunnen koelen, stelt Jaga dat de Jaga HC themostaatkop moet worden gebruikt op hun convectoren. Echter, kan ik geen Tado thermostaatknoppen monteren met de voordelen daarvan.

Weet iemand of de Tado thermostaatknop volledig compatible is met de Jaga HC thermostaat, waarbij alle functies van díe thermostaat ook kunnen worden uitgevoerd door de Tado Thermostaatknop???

Alvast dank voor de reactie(s)

Reacties

  • Herres
    Opties
    Dat is lastig met Tado en koelen. Of het makkelijker is met Jaga weet ik niet.
    Recent heeft iemand op het forum uitgelegd hoe hij het werkend heeft gekregen.
    Dat kwam neer op het inbrengen van Tado in een home automatiseringsplatform getruukd dat de Tado kraan op 25 graden ging zonder de ketel aan te zetten. Mogelijk, maar niet erg makkelijk.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Tado knoppen kunnen alleen werken in een Tado systeem dus inclusief thermostaat en bridge.

    En ze ondersteunen geen koelen. Dus je kunt beter op dat Jaga systeem overstappen denk ik.