0,5 graad instelling op wand apparaat

Opties
Vandaag voor het eerst sinds maanden weer de ketel gebruikt om te verwarmen
De eerste irritatie die weer opkwam is dat op Tado geen halve graden kan worden ingesteld . De discussie is hier al vaak gevoerd maar ik snap echt niet waarom dat niet mogelijk wordt gemaakt
Nu kan het alleen via de app
Tado overweeg het graag !! Wat voor kwaad kan het …?
Groet, Onno

Antwoorden

  • jp50
    Opties

    Volledig akkoord, reeds dikwijls gevraagd

  • Eens, graag implementeren. Zo moeilijk kan het niet zijn en ik zie dat er meer dan genoeg vraag naar is.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja de enige reden (naast de gebruikelijke houding van Tado en mijn vermoeden van de personeelscapaciteit daar) die ik kan bedenken is dat in de nu gebruikte weergave van de gewenste temperatuur geen ruimte voor een extra .5 is. Echter op het temperatuurscherm is die er wel, dat werkt met 0.1 graden stapjes. In het instelscherm voor de gewenste temperatuur staat dat huisje ervoor en daardoor past het dan niet, maar ik zou me kunnen voorstellen dat het geheel naar links schuift als je omhoog/omlaag doet waardoor het huisje (deels) uit beeld gaat en je plek krijgt voor die .5.

  • Andreplusplus
    Opties

    Doe dit even door een stem uit te brengen op een bestaande vraag in de sectie "Suggesties, ideeën en verbeteringen"