w.Intercom = i;img.ProfilePhoto.ProfilePhotoMedium { padding: 10px; }Ideale temperatuur lager of zelf instellen — tado° Community

Ideale temperatuur lager of zelf instellen

Ik wil graag de ideale temperatuur zelf instellen of dat deze lager ingesteld wordt. De overheid adviseert om de thermostaat op maximaal 19 graden in te stellen. Zowel vanuit klimaatperspectief als nu met de oorlog in Oekraïne is dat een goed idee. De app geeft dan het advies dat dit te koud is. Op deze manier dragen jullie onvoldoende bij aan het klimaat en steunen jullie indirect Putin.

Waarom niet een ideale temperatuur van 18,5? Dat past veel beter bij het advies van maximaal 19.

Met een trui aan is dat ruim voldoende. Ook in September.

4
4 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

• Ja ik ben het helemaal je eens. 19 graden vind Tado wat fris en vind dat ik de kachel aan moet zetten. Zou beter zijn als tado zou zeggen: 20 graden…. Wist je dat je honderden euro’s kunt besparen door de temperatuur met 1 graad te verlagen
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Er is al heel vaak aan Tado gevraagd om die optimale temperaturen instelbaar te maken, maar ze hebben daar niets mee gedaan.

• Echt heel raar, veel mensen kopen een tado systeem juist om energie te besparen. Als mijn woonkamer overdag 20 graden is vind ik het echt heel gek Tado de suggestie doet om de temperatuur te verhogen.