w.Intercom = i;Is mijn radiator geschikt voor een slimme Tado knop? — tado° Community

Is mijn radiator geschikt voor een slimme Tado knop?

Hi,

In het overzicht van Tado kan ik ‘m niet vinden. Ik wil een slimme knop op een volgens mij een vasco radiator monteren. Kan dit met een van de bijgeleverde adapters? En zo ja welke? Ik heb wat zitten prutsen maar kom er niet uit.

Beste Antwoord

• Twan___
    Twan___
    Antwoord ✓

Hoi Ben, yes het is me uiteindelijk gelukt. 2 jaar geleden dus ik weet niet meer precies hoe ik het heb gedaan maar het ging uiteindelijk met een van de bijgeleverde adapters. Werkt nu dus al 2 jaar prima. Als je wil kan ik vanavond even kijken welke adapter ik heb gebruikt.

Antwoorden

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator

Dat is zo niet te zeggen, je zou het merk en type van het ventiel moeten weten, of de schroefdraad en spoed daarvan.

Als een van de adapters er op te schroeven is, is het alleen een kwestie van de juiste pinlengte selecteren. Past het niet, dan wordt het lastig. Je zou dan een ander ventiel (bijv Heimeier, past zonder adapter) kunnen (laten) monteren.

• Hey Twan, heb jij hier nog een oplossing voor gevonden?
    ik heb zelfde probleem…

• BenVlaeminck
    10:49 aangepast
    Tkx Twan, heb het inmiddels ook voor mekaar met een meegeleverde adapter. Geen verdere actie nodig.
    Tado werkt inmiddels prima.
    Ben