Eenmalige verandering op kalender aangeven

Opties
Het zou handig zijn dat je een 1 malige verandering in de kalender kan zetten. Dat je bijvoorbeeld op dinsdag 1 november voor ēén keer de temperatuur op 20 graden wil hebben. En dat hij daarna weer terug gaat naar de normale cyclus zoals ingesteld voor de dinsdag.
5
5 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja heel handig. Een veel slimmer "slim schema" is iets waar we al jaren om vragen bij Tado...

  • Thmb
    Opties

    Je kan dit eenvoudig doen via IFTTT.

    Je kunt een keywoord in je google calendar gebruiken als trigger, bv "Tado lager"

    Als actie kun je instellen dat ie de temperatuur in een bepaalde kamer (of alle kamers) lager/hoger instelt, of vorstbeveiliging inschakelt. Je kunt kiezen tussen 5 minuten tot 3 uur, of tot het volgende schakelpunt in het schema, of totdat je het handmatig zelf weer het schema start.

    Volgens mij kun je zo bereiken wat jij wilt.

  • EBuelens
    EBuelens
    februari 2023 aangepast
    Opties
    Daar sluit ik me helemaal bij aan! En dat wil je dan in de Tado app doen en niet weer via andere apps of omwentelingen. Gewoon het weekschema in een jaar kalender kunnen plotten zodat je daar de individuele afwijkingen in door kunt voeren.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Tja dat gaat heel lastig worden dan...

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Kinderen die willen.....
  • EBuelens
    Opties
    Bedankt voor de volwassen reactie @Douwe ik hoop dat niet dat je een medewerker van Tado bent, en dat men daar serieuzer omgaat met de wensen van klanten/eindgebruikers. En daarmee zeg ik niet dat het direct gerealiseerd moet worden, maar de feedback helpt wel in het prioriteren van een backlog en het bepalen van inzet van beschikbare capaciteit voor vernieuwing.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ik wil je niet teleurstellen maar deze feedback geven we hier al jaren, maar Tado doet er niets mee...

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Dat moet je dan aan Tado aangeven , niet hier, dit is alleen een forum van medegebruikers
  • EBuelens
    Opties
    Het mooie is dat Tado juist naar deze community verwijst om dergelijke wensen te plaatsen. Vandaar mijn reactie alhier.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dat is niet mooi, dat is een schandaal. Net zoals het feit dat Tado dit forum zelf totaal niet gebruikt (dwz geen antwoord geeft op hulpvragen).

    Ze gebruik het forum alleen als manier om klanten het bos in te sturen... het is ook nog eens zo opgezet dat mensen die hier voor het eerst komen (om een vraag te stellen of een suggestie te doen) geleid worden naar de manier om een nieuwe vraag of suggestie te plaatsen, in plaats van om eerst bestaande vragen en suggesties te zien te krijgen. En dan maar klagen dat er allemaal dezelfde suggesties staan en dat het onoverzichtelijk wordt...

  • Reinder
    Opties

    Hallo, ik vind dit een HEEEEEL goed punt. Heel graag een "kalender-functie" waarmee we op verschillende data een afwijkend programma kunnen installeren. Is toch heel makkelijk?

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Is makkelijk, maar gaan ze niet doen. Er zijn al heel veel verbeteringen voor het "slimme schema" (slim in de ogen van tado, tamelijk dom in de ogen van de gebruikers) te verbeteren. Doet men niets mee.