Ontvanger geeft geen (goed) signaal naar cv-ketel

Opties

Het Tado systeem heb ik aangesloten op mijn bosch cv ketel. Wanneer een van de ruimten warmte vraagt gaat het meest rechter lampje (verwarmen) op de draadloze ontvanger knipper maar komt er geen (goed) signaal naar de ketel.

Opstelling is alsvolgt.

CV ketel (Bosch) is aangesloten op de draadloze ontvanger. Er zijn 3 ruimten:

Woonkamer (algemene groep met draadloze thermostaat én extra bedrade slimme thermostaat om de zoneklep te schakelen)

Badkamer (1 radiator met een slimme thermostaatknop)

Keuken (3 radiatoren waarvan 2 met een slimme knoppen en een met een gewone draaiknop)

Op de ontvanger brand het lampje dat er stroom op staat en ook het wifi teken dat er verbinding is met de internetbridge brand gewoon. Volgens het systeem is alles verbonden. Wanneer één van de verschillende ruimten warmte vraagt gaat het lampje voor verwarmen (3 streepjes) knipperen zonder dat de cv-gaat verwarmen. Ik kan bij Tado alleen info vinden als de andere lampjes knipperen. Iemand ideeën?

Reacties

  • Andreplusplus
    Opties

    is de ontvanger op de juiste wijze op de ketel aangesloten? (volg de wizard in de app of via tado.com/start)

  • Travdj
    Opties

    Het is opgelost. Probleem was de kabel van tado waar blijkbaar ergens een breukje zat. De oude kabel heeft dit probleem getackeld.