Radiator knop motor stuk?

Opties
Hallo, na het vervangen van xe batterij geeft de knop de melding HI en lijkt alsof er iets binnenin draait maar verder gebeurt en niets meer. In de app is de batterij vol en is er verbinding maar geeft ook een rode sleutel.

Reacties

  • Andreplusplus
    Andreplusplus ✭✭✭
    oktober 2022 aangepast
    Opties

    Lijkt erop dat de knop niet goed gemonteerd is. Was er een verlengpinnetje dat er nu niet meer is? Zit de knop inderdaad goed? Anders ecen opnieuw calibreren (wat automatisch zou moeten gebeuren na batterijwissel)

  • V1STRA
    Opties
    Allemaal al geprobeerd, de knop blijft op de e.o.a. in het kalibreren hangen
  • Andreplusplus
    Opties
    Dan kan de knop het begin en einde van het ventiel niet bepalen- zit het pinnetje vast of kan je het (met geringe moeite) met je vinger induwen? Als het vast zit even met een hard voorwerp induwen (niet slaan en geen tang gebruiken).
    Anders denk ik toch dat de knop de pin niet of onvoldoende raakt.
  • V1STRA
    Opties
    Pin zit vast (naar binnen ) Kan er volgens mij niet zomaar uit gehaald worden
  • JanSch
    Opties

    Ik ervaar hetzelfde. Rode steeksleutel symbool. Herpairen, batterij wissel, etc. Allemaal geprobeert, maar na heropstarten toont de knop “Hi”, maar gebeurt er verder niks. Geen motertje hoorbaar, en de kalibratie gebeurt gewoonweg niet.

    wat kan ik doen?

  • Andreplusplus
    Opties
    Kijken of de pin op het ventiel goed in en uit kan bewegen.
    Met de knop los van de radiator:
    Zet de knop op 25, zwarte pin van de knop moet naar buiten gaan. Zet op off en pin er weer in. Gebeurt dat niet, dan is er iets met de knop of batterijen