Hoe krijg is huis op juiste temperatuur?

Opties
Daarnet Tado aangesloten. Temperatuur schiet voorbij de gewenste temperatuur. Krijg temperatuur niet omlaag.

Antwoorden

  • Andreplusplus
    Opties
    Ja, dat weten we hier ook niet zonder wat meer informatie over je systeem. Warmtepomp, CV ketel of stadsverwarming, radiatoren en of vloerverw.? Wat heb je voor tado spullen en hoe geinstalleerd? Heb je de stappen in de app of https://tado.com/start gevolgd?
  • Vino69
    Opties
    De stappen zijn gevolgd. Ik heb een bosch 35 hrc ketel. De thermostaat is volgens instructies aangesloten. De streeftemperatuur heb ik op 17 gr staat. Maar de radioten blijven aan. Kamers zijn boven de 20 graden. Ik heb een thermostaat en knoppen (starterspakket) gekocht .
  • Andreplusplus
    Opties
    Ja. Inderdaad.
    Hoe is de configuratie in de app?
    Kamers, welke apparaten in welke kamer, wat is het meettoestel in elke kamer, wat de zoneregelaar? Klopt het protocol?
    Heb je bedrading moeten veranderen aan de ketel? Wat was de vorige thermostaat (TF30 of andere OT thermostaat?)
    Ketel uit/aan gezet na wijzigen aansluitingen?
  • PKuiper
    Opties
    Als het kan de ketelwater temperatuur weersafhankelijk maken en de ketel modulerent aansturen. Tado ook wat tijd geven om de reactie van het systeem te leren.