Tado airco schakelt niet uit bij bereik van temperatuur.

Opties

Ik heb al een tado voor mijn verwarming maar die staat uit , want ik ben overgeschakeld naar verwarmen dmv airco.

Maar mijn Tado airco slaat niet uit bij het bereiken van de temperatuur, b.v 21 graden maar gaat dan iets koelere lucht blazen, dus stopt niet maar dat is nou net wat ik niet wil en ik wil dat hij gewoon uitslaat bij het bereiken van b.v 21 graden en weer aanslaat bij b.v 20 graden. Wat doe ik niet goed?

Mitsubishi heavy industries wandmodel SRK50ZSX-W5.0kW

Antwoorden

  • Gebruik je de automatische modus of de modus verwarmen? Die laatste voorkomt dat hij steeds pendelt tussen verwarmen en koelen.
  • minipi
    Opties

    Hij staat in modus verwarmen, maar toch slaat hij niet af als het op temperatuur is.

    Deze vraag heb ik later ook gesteld aan Mitsubishi heavy industries en daar zei een technicus dat als hij op temperatuur is, dat hij niet uitslaat maar een binnenvennetje laat draaien maar dat dan wel de buitenunit uit gaat zodat het niet gaat pendelen.

    Maar de Tado laat hem ook niet afslaan als hij boven de 21 komt en stijgt dan zelfs nog iets hoger tot zeg b.v 22 graden maar laat dan een vennetje draaien,maar dat vennetje zijn ook de kosten niet dus heb ik er wel vrede mee.

    Groeten minipi