Action?

Opties
Bij de Action liggen radiatorknoppen die verdacht veel op uw product lijken. Deze worden verkocht onder de merknaam LSC. Kan dit kloppen?

Reacties

  • TS400003
    Opties

    @steve007 Ik denk niet dat Tado zal reageren, maar bedankt voor het bericht. Indien deze veel goedkopere en nagenoeg vergelijkbare radiatorknoppen via Google Home communiceren met de tado thermostaat, dan zou het moeten werken. Er is ook een LSC app met zeer veel toepassingen (wel allemaal spullen uit China, maar denk dat Tado ook uit China komt).

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Nou de kans dat het compatible is met Tado omgevingen lijkt me niet zo groot. En als het eerst zo lijkt te zijn dan kan het altijd gebeuren dat het ineens stopt met werken. Tado ziet de serienummers van je spullen en mocht dit niet al het geval zijn dan kunnen ze natuurlijk gaan checken op "geldig serienummer" (= waarvan ze weten dat ze het geproduceerd hebben) en de rest buitensluiten.

    Is het alleen maar een Tado look-alike systeem dan kan het wel werken, alleen dan niet in een mix met Tado.

  • Steve007
    Opties
    Ik ga het ook niet kopen want mijn huis zit al vol met Tado. Was alleen benieuwd.