Naamgeving radiatorkop

Opties

Ik ben net overgestapt van Max-EQ3 koppen naar Tado , omdat de EQ3 vanaf volgend jaar niet meer gesupporteerd worden.

Ik kon vroeger echter zinvolle namen geven aan de verschillende radiatorkoppen per kamer (ik heb er 5 in de woonkamer!) wat heel handig is als er ergens een batterij moet vervangen worden of een ander probleem de aandacht vraagt.

Lijkt me niet zo moeilijk aan te passen in de app.

5
5 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dat is al vaker voorgesteld/gevraagd. Is niks mee gedaan door Tado.

    Je kunt wel de tekst HI! laten knipperen op een knop om er achter te komen welke welke is.

  • Dag Rob, bedankt voor je reactie - 'upvoten' dan maar zeker :-)

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Helaas is Tado niet het type bedrijf wat regelmatig het eigen forum leest, "goede ideeen" verzamelt waar zo te zien vele mensen het mee eens zijn, en die dan gaat implementeren in een nieuwe software release.

    Er zijn zat goede ideeen geplaatst hier, maar het komt zelden voor dat ze gerealiseerd worden.

  • Dragunov
    Opties

    Al een geluk heb ik maar 1 radiatorknop per kamer, behalve in de woonkamer, dan heb ik maar woonkamer voor en woonkamer achter gegeven als naam voor de knoppen

  • @Dragunov dat is net de vraag, hoe kan je een kop een naam geven?
  • Andreplusplus
    Opties

    @JohanV @Dragunovdat kan niet. @Dragunov heeft waarschijnlijk 2 kamers aangemaakt.

    En inderdaad zou ik ook liever "voor" en "achter" oid hebben ipv "Slimme Radiatorknop VA404...."