Reclame in de app of ongevraagde thema's bij opstarten. Zitten we daar op te wachten?

Opties
Zitten we te wachten op reclame, of verwijzingen naar reclame, in de app? Je koopt apparatuur van Tado die je vervolgens moet bedienen via een app.
Is dus eigenlijk een betaalde app. Dus geen reclame toch?
En zeker geen gedoe met zaken als helloween als je de app opstart. De software bouwer kan het leuk vinden maar ik als klant zeker niet. Wordt niet gewaardeerd.

Reacties

  • Andreplusplus
    Opties
    Nee, maar waar heb je het over? Ik zie niets van dat in app of my.tado.com?
  • BMeed
    BMeed
    oktober 2022 aangepast
    Opties
    Bij het opstarten vandaag van de tado app kwam er eerst een vraag/ verhaal over helloween.
    In de app zelf zit onder settings een link naar de app voor Amazon Alexa. Is toch geen onderdeel van Tado!
    Er wordt (gelukkig) nog geen reclame geforceerd, behalve dan de vervelende opstart van de helloween instelling van je Tado app, die je gelukkig wel kunt overslaan.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    En niet te vergeten de "care en protect" waar ze proberen je een ketel service te laten boeken. Daar zit tegenwoordig wel een keuze-menu tussen waardoor het minder opvallend is. Dit systeem "weet" niet wie je gebruikelijke servicebedrijf is maar stuurt je naar een bedrijf wat geld aan Tado betaalt. Dit kan verwarring en extra kosten geven als bijvoorbeeld een huurder dit gebruikt.

  • Andreplusplus
    Opties

    @BMeed wel interessant, ik zie er niets van, zowel ios als android app en website…

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Hier ook niks te zien. Waarschijnlijk een andere app die rotzooi rondstrooid over andere apps heen