Als ik de taco aansluit i.p.v. de Moduline 400 van Nefit doet de verwarming het niet,

Opties

Als ik in de professionele handeling kijk moet ik ook een configuratie nummer invoeren, weet iemand of dat ook moet en welk nummer moet ik dan invoeren, heb een Nefit topline ketel en een Moduline thermostaat


bij voorbaat dank

Antwoorden

  • Jan_nl
    Jan_nl ✭✭✭
    Opties

    Ik ben van een Nefit Easy naar tado gegaan en heb de automagisch installatie gebruikt waarbij stap voor stap de handelingen worden uitgelegd. Werkte prima, dan hoef je ook geen nr in te voeren volgens mij.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Inderdaad, gewoon via https://tado.com/start doen ipv met de handleiding voor professionele installateurs.

  • Tijdens de installatie deed de ketel het wel, nu staat de thermostaat op 21 maar slaat de ketel niet aan iemand nog ideeen ?

  • Temperatuur in de kamer is 20 graden

  • Jan_nl
    Jan_nl ✭✭✭
    Opties

    Als je de voorgestelde installatie wijze hebt gevolgd en het werkt niet, kun je het beste contact opnemen met de servicedesk.

    Net eigenlijk voor de eerste keer getest of de Tado de temp goed krijgt. Ik moet zeggen, aangenaam verrast, nauwelijks overshoot en via Domoticz zie ik netjes de heating power afnemen. Over een paar weken de kranen overal monteren.