w.Intercom = i;Extra bridge bij connectie problemen — tado° Community

Extra bridge bij connectie problemen

Ik heb een ruimte buiten het huis die beschikt over een radiator. De Tado thermostaat knop van die radiator verliest regelmatig zijn verbinding. Ik heb netwerk in die ruimte, zou een extra Bridge een oplossing kunnen zijn ? Die moet dan gekoppeld worden aan de zelfde app en ketel als de rest. Heeft iemand een zelfde soort oplossing toegepast?

Beste Antwoord

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Antwoord ✓

Deze vraag is al vaak gesteld en beantwoord, dat zou je met de zoek functie moeten kunnen vinden.

Maar goed het antwoord is: dat kan niet met Tado, en Tado heeft verteld dat ze daar ook niet aan gaan werken.

Het enige wat je kunt doen is een "2e woning" beginnen met alleen die knop, maar dan kan die niet de ketel inschakelen (alleen passief open en dicht gaan) en je kunt em ook niet met dezelfde app bedienen.

Antwoorden

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    geen nieuw topic maken, maar stemmen op een bestaande aub
  • Hoe beantwoord dat mijn vraag? Of moet ik mijn vraag elders stellen?
  • Andreplusplus

@CasR Bijvoorbeeld hier, daar vind je dezelfde vraag met ondertussen 67 stemmen (niet dat dat op dit moment helpt, maar misschien dat tado in de toekomst hier wel op gaat letten).

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Nou in dat topic vind je juist te verwijzing naar deze post van Tado: https://community.tado.com/en-gb/discussion/comment/45904/#Comment_45904

Daarin staat dat ze het allemaal onderzocht hebben, dat het meestal geen probleem is, en dat ze verder niets meer gaan doen aan het oplossen ervan. De mensen die er mee zitten mogen hun spullen terug sturen en krijgen hun geld terug. Dat is dan hun "oplossing".

(er staat ook bij dat het binnen 30 dagen moet maar dat is wettelijk nonsense, voor een niet-naar-verwachting functionerend product moeten ze minstens een jaar of 2 het geld terug geven als ze het niet gaan oplossen)

• Geld terug of geen oplossing heb ik niet veel aan.
  • Andreplusplus

@CasR Garage verplaatsen naar dichter bij de bridge ?

• Dat ik daar zelf nog niet op gekomen ben 😁 :p