Enquete 16-11-2022 is verkoop-praat
Vandaag ontving ik het verzoek mee te doen aan een Tado enquete.
Wat bleek? Tado stelt vragen waarin ik de problemen die ik tegenkom op naar mate van belangrijkheid op een rij moet zetten, maar ik heb geen enkele van de genoemde problemen. Wel andere, maar die staan er niet bij. Die kan ik dus niet kwijt.
Wat bleek? Tado wil auto-assist verkopen, maakt daar in de enquete (..) reclame voor door uitgebreid te vertellen wat het allemaal kan en vraagt me daarna of ik auto-assist wil. Nee dat wil ik niet. En ik wil ook geen enquetes invullen die geen enquete zijn, maar verkoop-praatjes.
Groet, Aike van der Hoeff
Reacties
-
"ik heb geen enkele van de genoemde problemen. Wel andere, maar die staan er niet bij"
Ja irritant is dat altijd, van die voorgeprogrammeerde enquetes, of formulieren voor het melden van een probleem.
Ik heb hem al eerder gehad maar ik zou ook liever zien dat er een goede mogelijkheid kwam voor het melden van wensen die ook leidt tot een registratie in een lijst van meestvoorkomende wensen, waar dan ook een prioriteit en een geschat moment van realiseren gekoppeld is.
Maar die is er niet, die was er wel maar die is verwijderd, dus die blabla over verbeteren en prioriteit van de klant mening mogen ze gerust weglaten.
0