Email Radiatorknop nieuwe batterijen

Opties
Hallo, ik blijf meldingen per e-mail ontvangen dat een Radiatorknop nieuwe batterijen nodig heeft. Deze zijn vervangen en de App geeft aan dat alles in orde is maar er blijven elke dag 1 of meerdere e-mails komen. Wie herkent dit probleem.
Peter

Antwoorden

  • Andreplusplus
    Opties
    Ik herken dat niet, kreeg maar 1 mail per knop. Ik zou tado support vragen.
  • dirinck
    Opties

    Ik heb hetzelfde probleem.

    Batterijen vervangen maar de melding dat ze leeg zijn blijft komen.

    De radiatorknop zelf werkt nochtans wel goed.

  • Vorige week een mail dat een bepaalde slimme thermostaatknop nieuwe batterijen nodig had. Volgens de app was de batterij nog goed. Vandaag weer zelfde mail maar nu voor andere knop, ook deze batterij is nog goed volgens de app. Installatie is 1 maand oud.

  • Eric24
    Opties
    Ik heb een vergelijkbaar probleem. Kreeg melding via app en email dat batterijen bijna leeg waren. Vervangen door nieuwe, email bevestiging gekregen, maar app zegt nog steeds dat batterijen bijna leeg zijn….(en het zijn echt nieuwe batterijen)… wat te doen?
  • PascalW
    Opties
    Zelfde probleem. Na vervangen v batterijen geeft app aan dat alles ok is, maar blijf dagelijks email ontvangen om zelfde batterij te vervangen.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    ... en nou maar wachten tot hier de hulpvaardige Tado medewerker opduikt die jullie vraag gaat beantwoorden!

    Gaat niet gebeuren, denk ik. Toch maar de servicedesk vragen dan.

  • Jesseangels
    Opties
    Hier al drie jaar het zelfde probleem. Geeft fe helpdesk een oplossing?
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Goede batterijen plaatsen, en niet van die goedkope dingen, dan krijg je idd elke 2 weken een melding