Handbediening paneel werkt niet

Opties
Volgens de app is alles ok. Maar de wandmodule reageert traag of niet. Batterij is ok knop indrukken komt scherm tot leven, maar warmer kouder touch toetsen reageren niet of temp schiet met 6-8 graden omhoog

Antwoorden

  • Herres
    Herres ✭✭✭
    Opties
    Dag Lsp, je vraag is te vaag om te kunnen beantwoorden.
    Er is meer informatie nodig zoals: hoe zit je cv installatie in elkaar, wat heb je van Tado, hoe heb je Tado geconfigureerd.
  • LSP
    Opties
    De tado wandbediening reageert gewoon totaal niet op de touch bediening. Kan dus niet de temp handmatig verhogen.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Het is altijd wel een beetje flakey... knopje indrukken en dan wachten tot die v ^ tekens er staan en daar dan je vinger overheen aaien.

    Als het niet werkt is het denk ik een defect, kan me niet voorstellen dat configuratie er wat mee te maken heeft.

    Raadpleeg de servicedesk...

  • Herres
    Herres ✭✭✭
    Opties
    We kunnen je niet helpen als je de vragen niet beantwoord. Sorry
  • LSP
    Opties
    Het is echt dramatisch - geen reactie als home en temp komt en de pijltjes - pijltje drukken geen handje - als wel handje direct 6-7 graden er bij - batterijen en connectie volgens app groen en ok
  • LSP
    Opties
    Herres lijkt me sterk dat dat het probleem is, werkt al meer dan een jaar. Configuratie modulerend op een hr ketel via automatische configuratie. alles in de app ok en bedienbaar.

    Muurapparaat reageert niet op touch bediening
  • Herres
    Herres ✭✭✭
    Opties
    Tsja, dat had je er niet bijgezegd.
    Succes verder.
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Defecte module waarschijnlijk