Vloerverwarming plus radiatoren

Opties
We hebben een hybride warmtepomp sinds gisteren waarbij vloerverwarming leidend is en de radiatoren als bijverwarming. We hebben de temperatuur op continue 20 staan en ik zou alleen de thermostaat knoppen van Tado willen gebruiken voor de ruimtes zonder vloerverwarming. Kan dat zonder dat ik de thermostaat van Tado gebruik?

Beste Antwoord

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties

    Je kunt Tado knoppen zonder thermostaat gebruiken maar dan doen ze dus niets anders dan normale thermostaatknoppen, m.u.v. dat je een schema kunt instellen en ze op afstand kunt bedienen.

Antwoorden

  • Dat is precies wat ik wil dus dank voor het antwoord.
  • Andreplusplus
    Andreplusplus ✭✭✭
    november 2022 aangepast
    Opties

    mits je ook een bridge hebt (dus een starterkit, want een bridge kun je niet los kopen)

  • HONL
    Opties

    Ik zit met dezelfde vraag. Ik heb nu nog de Slimme thermostaat van tado en diverse radiatorknoppen. Binnenkort krijgen we ook een warmtepomp (Mitsubishi Heavy Industries Hydrolution warmtepomp) die de installateur hybride gaat instellen. Volgens hem kunnen we dan geen gebruik meer maken van de tado slimme thermostaat. Omdat we de CV's als lage temeperatuur CV's willen blijven gebruiken, zou ik gebruik willen blijven maken van de slimme radiator knoppen van tado.

    Is het gewoon een kwestie van het verwijderen van de Slimme thermostaat binnen de tado app of zijn er andere stappen nodig?