Display

Opties
Temperatuur continu zichtbaar laten zien op het display van de Tado + als de ketel in werking is dit aantonen met een symbool !
6
6 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Dan zijn de batterijen te snel leeg
  • Alo33
    Opties

    Zojuist met 'pijn' de ThermoSmart thermostaat vervangen, ThermoSmart B.V. is failliet 😪

    Nu overgegaan naar tado.

    Eerste indruk is oké, ff wennen aan de weekinstelling. ThermoSmart was wel overzichtelijker.


    Wat ik wel mis is de temperatuur op het display. Nu wordt 'geschreven' "Dan zijn de batterijen te snel leeg", de batterijen in de ThermoSmart gingen meer dan 1 jaar mee.


  • Bond33
    Opties

    Ja klopt, ben ook pas overgestapt van ThermoSmart naar Tado, om dezelfde reden, en inderdaad mis ik ook meteen de permanente temperatuuraanduiding op de display van de Tado. Had er ook nooit last van dat de baterijen te snel leeg gingen met de ThermoSmart, eerlijk gezegd. Vind ook dat dat je eigen verantwoordelijkheid moet zijn. Ik zou het er graag voor over hebben de batterijen vaker te moeten wisselen als de temperatuur in beeld zou blijven. De tijd interesseert me niet... Mocht die mogelijkheid er komen, er zelf voor te kunnen kiezen, zou de Tado 100% perfect zijn, in mijn ogen.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ok als je pas overgestapt bent dan weet je wellicht nog niet dat Tado helemaal niets doet met dit soort wensen.

    Er komt ofwel een antwoord van "dat kan niet" dan wel "dat is niet zo eenvoudig", ofwel er komt helemaal geen antwoord. Maar iets wijzigen in het bestaande product dat doen ze niet. Dit is het, dit blijft het.

  • TomKetel
    Opties
    Hier hetzelfde verhaal, door het faillissement de Thermosmart spijtig genoeg moeten wegdoen en op aanraden van vrienden overgeschakeld op de Tado. We missen die permanente temperatuuraanduiding ook en mochten ze dat nog willen aanpassen dan zou het een top product zijn. Nu is het toch eerder een reden om het zelf niet aan te raden aan anderen... :/