Set zegt al geïnstalleerd in andere woning?

Opties
Hoe krijg ik mij nieuwe tado v3 set geïnstalleerd? Blijft aangeven al geregistreerd in andere woning zowel de bridge als de thermostaat. Kan ook de oude bridge niet verwijderen.

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Spreek de verkoper er op aan dat hij je eens set gestuurd heeft die door een andere klant was terug gestuurd, zonder dat te melden bij Tado.

    Of ga het zelf oplossen door een chat met de servicedesk te starten en hen er van te overtuigen dat je deze set niet gestolen maar gekocht hebt...

  • Kan het ook een fout van Tado zijn?
    Alles was verpakt als nieuw, ziet er niet uit als iets wat was teruggestuurd
  • Plastic zat er gewoon nog op. Was iig hetzelfde verpakt als degene die ik bij Coolblue te duur had gekocht (deze wil ik terug brengen)
  • Andreplusplus
    Opties

    Geen fout van tado lijkt me. De serienummers zijn al gekoppeld aan een bestaand tado-account. Dat kan niet de bedoeling zijn van een nieuwe set, en dat kan alleen tado support oplossen voor je. (Dit is de reden dat ik mijn serienummers op foto's op dit forum onleesbaar maak, ik wil niet dat grapjassen met mijn serienummers gaan experimenteren)