Oranje Scherm ?

Opties

Ik heb recent al eens gehad dat de Tado app niet wilde werken, iets van geen verbinding ofzo (terwijl mijn telefoon weldegelijk prima verbinding had) De telefoon herstarten loste dat probleem op.

Nu krijg ik alleen een oranje scherm als ik de app open. De telefoon herstarten veranderd er niets aan. Waarom doet hij dit ?

Begin al spijt te krijgen dat ik hieraan begonnen ben. Ik hoop dat ze bij tado realiseren hoe belangrijk een 100% werkend product is wanneer je de controle over de verwarming in iemands huis op je neemt.

Beste Antwoord

  • arjensmit79
    Antwoord ✓
    Opties

    En dat vind je wel een goed argument om crap software te kunnen leveren ?

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Gelukkig kun je de verwarming nog bedienen op de thermostaat zelf of met een computer via https://my.tado.com

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Er zijn meer mensen die dit probleem melden. Het lastige is natuurlijk dat je telefoon fabrikant zomaar updates stuurt waarin de API voor apps veranderd is, en dan de bestaande app ineens niet meer werkt. Dan kan Tado weer aan het werk om dat op te lossen. Dat kan best even duren, in de tussentijd kun je de browser gebruiken.

  • CHK
    Opties
    Heel vervelend dat de app ineens niet meer werkt op mijn telefoon. Het gekke is dat hij wel werkt op de telefoon van mijn man.
    Is er al zicht op dat het euvel snel is opgelost?
  • Andreplusplus
    Opties
    even updaten en hij doet het weer
  • CHK
    Opties
    Updaten via de pc want de app werkt niet?
  • Andreplusplus
    Opties
    via de play store. weet je niet hoe dat moet: dan app verwijderen en opnieuw installeren. krijg je ook de nieuwste versie
  • ik had al opnieuw geinstalleerd. Toen moest ik opeens telkens opnieuw inloggen als ik de app wil gebruiken.

    Na 2 dagen van dat was het weer geel scherm.

    Op het moment doet hij het weer..... (niks gedaan verder de laatste dag)


    Kortom het is een beetje chaotisch en wisselend, hopelijk binnenkort permanent weer goed.