E-mail adres al in gebruik voor een andere woning

Opties
Ik kan mijn e-mail adres niet koppelen aan mijn woning en krijg dan een foutmelding. Hoe los ik dit op?

Beste Antwoord

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties

    Je hebt 2 woningen met beiden een Tado? Dat ondersteunt Tado niet...

    Je kunt wel je 2e woning zoals boven toevoegen met een ander mailadres maar dan kun je niet met de app op beide woningen ingelogd zijn... dit is een feature waar veel om gevraagd wordt, maar helaas dat zit er niet in.

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Chat starten met de servicedesk en het probleem voorleggen.

  • Andreplusplus
    Opties

    Bedoel je een tado account met dat adres als inlognaam? Dan is er al een account - dan hoef je toch geen nieuwe te maken?

    Heb je eerder een tado installatie gehad, ben je verhuisd en heb je de apparatuur achtergelaten? Zie

    Is het inderdaad een bestaande woning met je eigen adres? En wil je nu een 2e woning toevoegen?

    Sommige email providers, zoals google staan varianten toe in de naam (maakt niet uit waar punten staan, behalve begin of eind; je kan een ‘+’ toevoegen met een achtervoegsel). Dan kun je met 1 mailbox toe.

    bijv jjansen@gmail.com is hetzelfde als j.jansen@gmail.com = jjan.sen@gmail.com = jjansen+tado@gmail.com

    Ook bij bijv KPN en andere internetproviders kun je aliasen toevoegen aan je mailbox.

    Of je neemt een nieuw account bij zo’n gratis provider.

    OF

    bedoel je dat je je adres wil toevoegen bij Instellingen | mensen? Dan zou het adres er al bij moeten staan.

    Anders: inloggen met dat adrs, alle apparaten weghalen en opnieuw je tado spullen installeren.

  • Dank voor de reacties. Bedoelde idd mijn eigen huisadres en een ander woonadres. Beiden nieuw gebruik bij Tado. Ik werd dan ‘geblokkkeerd’. Nu opgelost, dank
  • RSX
    Opties

    Wij zijn ook bezig geweest om in twee woningen de Tado te installeren. Echter doordat we niet goed hebben opgelet is het e-mailadres van een van ons niet meer te gebruiken omdat er nu wordt aangegeven dat dit e-mailadres al in gebruik is voor een andere woning. Je kunt op geen enkele manier dit ongedaan maken. Een bericht naar de helpdesk biedt dan ook geen oplossing! Het is inmiddels al vijf (werk)dagen geleden dat ik de vraag heb gesteld. Heel erg frustrerend allemaal. Ik heb op dit e-mailadres ook een abonnement lopen waar ik nu niks mee kan!

  • Exact hetzelfde issue
  • RSX
    Opties

    Tado gaat aan hun eigen succes ten onder....