Mijn huisgenoot moet steeds inloggen op de TADO-app

Opties

Ik heb een account gemaakt voor het gebruik van de TADO-app. Ook voor mijn partner. Dat werkte een jaar en de afgelopen week wordt zij er steeds uitgegooid en moet opnieuw inloggen. De TADO-app werkt dan niet goed. Ook ik word er uit gegooid, maar niet zo frequent.

Intussen haar app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en een nieuw account aangemaakt. Het werkt NIET. Weer opnieuw inloggen.

Wat is hier aan de hand? Gerard van Eijk

Reacties

  • Degema
    Opties

    Aanvulling: Ook mijn app-account is van slag. Ook ik moet nu steeds inloggen. Dat betekent dat de CV niet meer goed werkt.

    Ik ben benieuwd naar de oplossing. Groet, Gerard.

  • Andreplusplus
    Opties

    CV blijft prima werken ook al doet de app het niet. Schema’s blijven actief en je kan met de hand temp instellen.

    Er is geen algemeen issue bekend van dit probleem, je bent de enig die dit meldt. Ik vermoed dat het iets is bij jezelf (accout, telefoon oid)

  • Ook ik moet sinds 25-11 steeds opnieuw aanloggen in de app, dat was de afgelopen week niet nodig.

    Ik heb alleen op 25-11 ingelogd op Tado zonder wifi, sindsdien lijkt het probleem te zijn ontstaan.

    Daarmee wil ik niet stellen dat daardoor het probleem is ontstaan.

  • Andreplusplus
    Opties

    Er is een update sinds gisteren, misschien die even proberen?

  • TomAb
    Opties
    Beste, zelfde probleem hier: sinds vorige week moet ik telkens bij het opstarten van de app, opnieuw inloggen. Geen aanpassingen gedaan aan mijn smartphone; geen gelijkaardige issues met andere apps.
  • Andreplusplus
    Opties

    al weer meerdere updates geweest de afgelopen dagen. Eerst even bijwerken denk ik?

  • Probleem met steeds opnieuw inloggen verdwenen, geen specifieke handelingen verricht.

  • Hier ook: niets aangepast in de app, moet steeds opniew inloggen. Profiel claimen en alle instellingen gedwongen doorlopen en aanpassen. Instabiel.
  • Degema
    Opties

    Volgens TADO zou het liggen aan het feit dat ik 2 dezelfde benamingen ((b.v. ons huis) gebruikte. Dat klopte, maar het heeft een jaar probleemloos gewerkt tot het moment in november. Mijn partner een eigen naam gegeven in het systeem en daarna geen problemen meer ondervonden.

  • Hilluk
    Opties

    Bij mij doet dit probleem zich onregelmatig voor. Soms gaat het een week goed en dan ineens moet ik elke keer weer opnieuw inloggen

  • Degema
    Opties

    Dag Hullik, Ik heb toentertijd de app opnieuw geladen en ingesteld. Sindsdien zijn er wat dat betreft geen problemen meer. En.. bij jou?