Extra slimme tado thermostaat (draadloos)

Opties
Gerdinio
Gerdinio
november 2022 aangepast in Algemene vragen en opmerkingen
Ik heb een extra draadloze thermostaat van tado bijgeplaatst in mijn bureau. Nu lijkt het erop dat de slimme bedrade tado thermostaat (verbonden met de ketel) in de woonkamer niet altijd werkt? Heb ik iets verkeerd gedaan of werken beide niet samen? Alvast bedankt voor de hulp

Reacties

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Je hebt een draadloze temperatuursensor? Dan moet je die wel instellen als meettoestel voor die ruimte.
  • Gerdinio
    Opties
    Ja dat staat zo ingesteld maar is nu 2e keer dat de bedrade thermostaat in de woonkamer de ketel niet meer doet starten. De draadloze staat op dit moment af in het schema. Dus bureau heeft geen warmte meer nodig maar hierdoor lijkt het dat de bedrade ook niet meer werkt ook al staat het schema daar wel op verwarmen.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Heb je een draadloze thermostaat (wat je schrijft) of een draadloze temperatuursensor?

    Het kastje ziet er hetzelfde uit.

  • Gerdinio
    Opties
    Het is een draadloze temperatuursensor. Begint met SU …
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Die werkt samen met een knop in een ruimte. Je geeft aan met "meettoestel" en "zoneregelaar" hoe het moet werken.

  • Gerdinio
    Opties
    Ja ik heb sowieso ook de slimme radiatorkranen. De opstelling is nu zo 14 dagen en is 2e keer dat het niet werkt. Het lijkt erop dat er ergens een probleem/verwarring is welke regelaar de ketel moet aansturen. Misschien een firmware probleem ? Ik las hier in de community zo wat gelijkaardige zaken die dan precies met firmware te maken hebben.
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    november 2022 aangepast
    Opties
    Je internet verbinding is wel ok?
  • Gerdinio
    Opties
    Ja dat is geen probleem. Is echt vreemd. Als ik de kamer dan verwarm waar de draadloze staat dan start het verwarmen in de woonkamer ook waar de bedrade thermostaat hangt. Maar is dus niet altijd. Ik heb dit nu de 2e keer op 14 dagen tijd. Ik heb de draadloze nu eens verwijderd en ga bekijken wat dit geeft de volgende dagen. Bedankt alvast om mee te denken