Schandalig slechte bereikbaarheid

Opties

Ik vind het schandalig dat TADO voor zoiets simpels als een niet functionerende CV knop, geen enkele mogelijkheid biedt dat te melden, geen enkele mogelijkheid heeft de radiator uit te zetten, volstrekt onbereikbaar blijft en je het digitale bos instuurt terwijl de radiator doorloeit en onnodig geld verbrand. Wij (drie bestuursleden voor 100 appartementen!) testen drie systemen van wifi gestuurde bediening waarbij de CV ketels centraal voor steeds 10 appartementen opgesteld staan. Als alles werkt is Tado perfect, als er iets niet werkt is het destructief en volstrekt onvoldoende bereikbaar. Onbegrijpelijk voor een zich mondiaal innovatief profilerend bedrijf!

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    "zich mondiaal innovatief profilerend bedrijf" ik denk dat je daarmee toch wel wat overdrijft. Volgens mij is het niet veel meer dan een bedrijf wat door 3 man met een leuk idee is opgezet en wat nu alleen nog maar verkoopt en niks meer ontwikkelt...

  • Andreplusplus
    Opties

    En als je 100 appartementen hebt is het ook niet meer echt een thuisoplossing. (ik snap dat je 100 losse installaties hebt etc) maar met zoveel tado spullen zou ik zorgen dat ik altijd een stuk of wat knoppen op voorraad heb. Desnoods draai je de oide knop er weer op of zelfs maar het dopje dat bij het thermostaatventiel hoort (dan zit de kraan dicht)

    Dan hoef je de boel niet te laten loeien terwijl tado op een normale termijn (werkdag) kan reageren.

    Maw, ik zou niet zo mopperen maar even vanuit een ander perspectief benaderen.

  • Kegge
    Opties
    Een van de redenen dat mijn Tado spullen retour afzender zijn gegaan. Alleen een robot die een standaard verhaaltje plaatsen. Zoals eerder gemeld Tado was leuk bedacht maar geen ontwikkelingen meer en gaan nu achter lopen qua techniek