Installateurs

Opties
Goedemorgen, excuses alvast als dit niet de juiste plek voor deze vraag, maar aangezien hier veel ervaring aanwezig is kan ik hier mogelijk mijn antwoord vinden.

Zijn er gecertificeerde installateurs van Tado of een lijst met erkende installateurs? Zoja, waar kan ik die aan herkennen/vinden?

Zo nee, hebben jullie aanbevelingen op basis van positieve ervaringen. Omgeving Bergen op Zoom.

Het is van belang dat de installateur ook de ventielen kan vervangen.

Alvast bedankt!

Antwoorden

  • wortellica
    december 2022 aangepast
    Opties
    Nerds doen dat toch!
    https://nerds.nl/smart-home-wi-fi/tado-smart-heating-as-a-service
  • Rienhartman
    december 2022 aangepast
    Opties
    Nerds heb ik voorbij zien komen, maar niet inbegrepen: ‘Vervangen radiatorknoppen voor thermostatische radiatorknoppen.’

    Van wat ik lees richten zij zich voornamelijk op de basis installatie van Tado, plaatsen van de thermostaat, configuratie etc.
  • Andreplusplus
    Opties
    Nerds is een grote scam als je het mij vraagt. Nemen blindelings de tado claim van 31% over, die nergens op gebaseerd is (een of ander vaag rapport uit 2013(!)), smeren je een dubbel maandabonnement aan (tado+nerds) en doen maar de helft (tado erop schroeven ipv naar het hele systeem te kijken)
  • Ghehe, vandaar ook dit topic om ervaren en capabele monteurs te achterhalen 😃