Woonkamer is altijd 23 graden

Opties
Hey, ik heb een draadloze thermostaat in de living staan en 2 slimme radiatorknoppen in de keuken en de badkamer. Die laatste doen precies wat ik hen vraag, via schema of manueel maar in de living blijft het constant 23 graden ondanks een ingesteld schema van 18 graden als ik weg ben of 's nachts. In de tado app en op de draadloze thermostaat staat telkens de gevraagde temperatuur (18) en de huidige temperatuur (23). Wat is het probleem hier?

Reacties

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Hoe / wie stuurt de cv ketel aan?
  • BL8400
    Opties
    De tado draadloze thermostaat, en deze werkt want de slimme radiatorknoppen volgen wat ik vraag in de app
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Kennelijk werkt deze niet goed want de ketel blijft branden als de kamer op temperatuur is. Heb je de thermostaat als zone regelaar ingesteld voor de ruimte met de thermostaat knoppen?
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Je hebt toch ook wel slimme thermostaatknoppen in de living? Want dat meld je niet.

    Een thermostaat kan de temperatuur in de living niet omlaag brengen als er elders warmte nodig is. Daar heb je thermostaatknoppen voor nodig!

  • BL8400
    Opties
    De woonkamer heeft inderdaad geen slimme radiatorknoppen, maar ik dacht dat niet nodig was omdat ik een draadloze temperatuursensor heb ik de woonkamer? En er staat een B nummer ingevuld bij zone regelaar huiskamer, staat wel een ander su nummer onder draadloze temperatuursensor
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Ok, nee dan Klopt het inderdaad, als de knoppen warmte vragen, verwarmt de living mee. Dus daar ook knoppen plaatsen en evt een bypass
  • BL8400
    Opties
    Dan zal ik snel nog 2 radiatorknoppen bijkopen want woonkamer is wel heel gezellig warm 😉