2x kraan thermostaten samen linken

Opties
Weet iemand of het mogelijk is om meerder kraan thermostaten (in 1 ruimte) aan elkaar te koppelen. Zodat de instelling wijzigingen in een keer voor allen gelden

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja dat is standaard zo.

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Als je ze in dezelfde ruimte plaatst is dat zo
  • Mss den domme vraag. Hoe wijs ik ze aan 1 ruimte toe? Ik heb ze nu boor woonkamer gekozen. Echter als ik de een op een hoger temp instel gaat die ander niet automatisch mee
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Als je ze toevoegt moet je een bestaande ruimte kiezen, dus geen nieuwe ruimte aanmaken.

    Heb je dat verkeerd gedaan dan moet je ze verplaatsen. De naam van de ruimte doet er niet toe, het moet echt dezelfde ruimte zijn. Dus 1 tegel.

  • Oké Rob. Duidelijk. Is er een snelle makkelijke manier om dat te wijzigen?
  • Ik heb even gekeken. In mijn woonkamer heb ik de thermonstaat hangen. “Dit is de zone regelaar blijkbaar”. Tevens heb ik een aantal thermostaat kranen op de radiators. Als ik in de details van deze kranen kijk dan verwijzen ze naar de zone regelaar. En toch als ik de temp op de muur thermostaat hoger zet dan worden de kranen niet hoger gezet. Doe ik iets fout?
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Kennelijk doe je iets fout ja.

    Het handigste is denk ik: verwijder die kranen uit je setup. Voeg ze dan weer toe. En let op dat je de bestaande ruimte woonkamer kiest om ze te plaatsen, dus NIET een nieuwe ruimte maken die je ook woonkamer noemt!

  • Hallo Rob. Ik heb het zojuist uitgezocht. Eigenlijk is het heel simpel. Instellingen > thermostaat kraan kiezen die je wil wijzigen > op kamer drukken > onderaan het lijstje de “kamer” kiezen waar je het aan toe wil voegen.

    Dank je voor je support!