Kan ik ergens vinden welke updates er doorgevoerd zijn / welke functies er wanneer bij zijn gekomen?

Opties

Ik kan niks vinden, en mij bekruipt het gevoel dat er namelijk helemaal niks meer wordt gedaan aan Tado. Er liggen stapels goede ideeen al jaren op de plank waarvan eerst nog gezegd werd dat ze prioriteit hadden maar waar je nu niks meer over hoort...

(Geofencing per gezinslid, min-max temperaturen per kamer instellen, "te koud" / "te warm" configureerbaar maken, etc. etc.)

Als Tado zelf geen functionaliteit meer toevoegt zou ik dolgraag zelf de mogelijkheid hebben om dat te doen via een API maar dat is dan natuurlijk helemaal wishful thinking.

3
3 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Nee inderdaad dat is er niet (meer). Er was vroeger een pagina op de website waar een lijst op stond van ingekomen wensen + prioriteit waarmee ze zouden worden opgepakt, en een historische lijst van versies met wat er bij gekomen is. Echter dat is op een gegeven moment van de site verwijderd. Ik denk, omdat zelfs "hoge prioriteit" items er al jaren op stonden, en de nieuwste wijziging was "tegel toegevoegd om onderhoudsservice aan te prijzen" (m.a.w. geen verbetering maar reclame).

    Er is wel een API, maar eigenlijk zou het systeem ZELF veel meer moeten kunnen. Echter, net als jij denk ik dat er geen actieve ontwikkeling is. Althans niet aan het v3+ systeem wat je nu kunt kopen. Wellicht wordt er gewerkt aan een v4 systeem?