Tado APP op Windows 11 crashed

Opties

Ik heb de TADO app op mijn Windows 11 (laptop) geïnstalleerd maar ik gebruik die niet dagelijks dus ik weet niet precies hoe lang dit nu als peelt maar als ik de App de eerste keer open dan vraagt hij on credentials, die heb ik de eerste keer ingevuld en dat ging goed.


Wat daarna komt is het identificatie stuk. Daar moet je aangeven wie of wat je bent. Tado gebruikt dat om te bepalen of je thuis ben of niet.

Ik heb daar ook voor de naam "Laptop Sander" gekozen en die kan ik nu dan ook aanklikken en als het ware opeisen dat moet je ook bevestigen maar dan verschijnt er een foutmelding waar je enkel maar op OK kan klikken en dan begint het spel van voren af aan.

ook een andere naam Kiezen helpt niet.

In de app op mijn telefoon zie ik de nieuwe namen ook verschijnen dus er is wel iest van communicatie maar dan top het

De App heeft het vorig jaar prima gedaan, de hele zomer niet gebruikt en nu gisteren wilde ik de verwarming ff aanzetten en starte ik deze app maar wilde het ineens niet (meer) werken


Iemand een idee?

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Nooit geprobeerd op Windows 11 maar op mijn Chromebook werkt de app prima.

    (daar zit ook de mogelijkheid op om bepaalde Android apps te installeren)

  • Andreplusplus
    Opties
    workaround: ga naar de website my.tado.com
  • Thermo
    Opties
    Hier sinds deze week , steeds opnieuw inloggen. En auto assist stopt steeds elke keer aankoop hernieuwen.
  • SanderDO1975
    december 2022 aangepast
    Opties
    De app voor Windows wordt niet meer ondersteund (blijkt)

    Dan maar webpagina gebruiken en edge daar een app van laten maken