vloerverwarming wordt beneden niet warmer dan 18.5 graden

Opties

Dag allen,

Sinds kort werkt mijn Tado niet naar behoren.

Als ik de thermostaat via de app of via de Tado hoger wil zetten ( bijvoorbeeld 22 graden) dan wordt het beneden niet warmer dan 18,5 graden. In de badkamer wordt de vloerverwarming wél warm.

Op de Tado app blijft hij hangen op 18.5 graden. Ik heb een intergas HR eco 36. De opentherm code staan op d01.

De bridge zit aangesloten op een router ( hij geeft wel aan dat hij verbonden is maar paring inactief?)

De Tado is bedraad aangesloten ( draden zijn goed dit is nagekeken door een helpdesk medewerker van Tado)

Ik weet niet wat er nu verkeerd gaat en waarom hij beneden niet warmer wordt. De vloer wordt warm dat is voelbaar maar hoger dan 18.5 gaat hij niet.

Antwoorden

  • Andreplusplus
    Opties
    pairing mode is alleen tijdelijk van belang bij koppelen van nieuwe tado spullen.

    Kan de vloerverwarming het wel warmer krijgen?
    Hoe bepaal je via tado dat deze aan/uit gaat?
    Of heb je alleen de thermostaat en zodra de ketel stookt werkt de vvw ook?

    Is de regeling op de verdeler juit ingesteld? Wat zegt/zeggen de thermometer(s) van de verdeler?
  • De vloerverwarming kan warmer maar dat wordt hij dus niet. Hij gaat normaliter aan via de thermostaat ( nu dus tado) de verdeler heb ik niets mee gedaan, wat moet ik daaraan doen?
  • Ik heb een Lage temperatuurverwarming (LTV) dus kan dat niet instellen
  • Andreplusplus
    Opties
    Zitten er instelmogelijkheden op de verdeler (thermostastkraan)?
  • Nee is niet regelbaar. Dat gaat via de cv
  • Andreplusplus
    Opties
    Kun je een foto van de verdeler plaatsen?