4 panden, 4 CV ketels, 1 tado app/account. is dit mogelijk?

Opties
Roylee01
Roylee01
december 2022 aangepast in Algemene vragen en opmerkingen

Ik heb een vraag over de mogelijkheden van het systeem. De situatie is dat we 4 losse panden aan elkaar hebben met 4 losse ketels. Echter willen we deze wel met 1 Tado app-account kunnen regelen. De vraag is dus of we 4 tado bedrade thermostaten kunnen gebruiken aan 1 bridge die elk een eigen ketel aansturen icm meerdere radiatorknoppen (19 totaal, verdeeld over eigen zones), extra temperatuur sensoren om beneden/boven te regelen (met de respectievelijke radiatorknoppen in die zones), op 1 tado app/account.

Ik hoor het graag!

Alvast bedankt!😁

Beste Antwoord

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties

    Alles in het Tado netwerk maakt direct verbinding met de bridge. Dus de afstand tot de bridge moet voor alle apparaten binnen de grens zijn.

Antwoorden

  • Andreplusplus
    Opties

    Maximaal 25 apparaten op 1 account. En ik weet het niet zeker, maar het zou kunnen werken. Beter om dat even bij de tado supportdesk na te gaan.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    En ook moet je er rekening mee houden dat mensen al problemen hebben met het bereik van de bridge in EEN groot huis, dus met 4 zou het wel eens een groot probleem kunnen worden. En daar is geen oplossing voor!

    (meerdere bridges of een versterker/repeater dat kan niet)

  • Roylee01
    Opties

    zijn de radiatorknoppen via de bridge verbonden? of via een thermostaat? anders is het inderdaad niet haalbaar in onze situatie. Het zijn geen grote panden, en de bridge hangt in het midden. Het is een blok van 2x2 laat maar zeggen.

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    december 2022 aangepast
    Opties
    Max 10 kamers per woning .

    Koppeling loopt via de Bridge, niet via de thermostaat