Laat de thermostaat halve graden zien?

Opties

Ik zie veel wensen over het in kunnen stellen van een halve graad op de slimme thermostaat zelf en dat dit nog niet kan.

Zie je wel in het display of het 20,5 of 21,5 is of wordt dit dan naar boven of onder afgerond?

Mijn set is onderweg, dan weet ik of hij mogelijk dicht blijft of niet.

Beste Antwoord

  • Andreplusplus
    Andreplusplus ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties

    dat kun je niet zien. thermostaat en knoppen tonen hele graden. Alleen in de app zie je tienden voor gemeten waarden en halve graden om in te stellen.

Antwoorden

  • Royals
    Opties

    Ik dacht echt dat het rondje achter de . een 0 betekende. Dat is balen!



  • Jan_nl
    Jan_nl ✭✭✭
    Opties
    De thermostaat laat prima in 10den van graden zien hoe warm/koud het is. Echter instellen alleen op hele graden. Als je in de app 18.5 instelt zie je op de Tado 19. Net getest.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja klopt, de huidige temperatuur zie je in tiende graden maar de ingestelde temperatuur alleen in hele graden. En die kun je ook alleen in stappen van hele graden veranderen. Debiel.

  • Jan_nl
    Jan_nl ✭✭✭
    Opties
    Ik weet niet tegen wie je debiel zegt, maar dat klinkt heel onaardig en volledig niet nodig.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ik zeg Debiel tegen Tado. Volkomen terecht naar mijn mening.

  • Jan_nl
    Jan_nl ✭✭✭
    Opties
    Ach, instellen in halve graden of 10den...voegt voor mij niet heel veel toe. Vooralsnog werkt alles zoals het moet werken.
  • Andreplusplus
    Opties

    Klopt, ik was abuis mbt de thermostaat. Op knoppen zie je helemaal niet de gemeten temp, op de thermostaat wel in tienden. Maar instellen inderdaad alleen hele graden. Onbegrijpelijk 🤭.