De warm water icoon is niet zichtbaar in mijn Tado app?

Opties

De titel zegt het. Hoe kan ik de water icoon activeren in de app?

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ga naar https://tado.com/start om je systeem goed te configureren. Als je daarbij uitkomt op "sluit de ketel aan op de aansluitingen COM en NO van de thermostaat" dan heb je geen warm water aansturing.

  • Bloodnose
    Bloodnose
    december 2022 aangepast
    Opties

    Wat je zegt is eigenlijk dat de app/tado zelf herkend of er wel/geen warmwater voorziening in het systeem zit? Dit is een beetje vreemd omdat het hier betreft een bekend reeds werkend systeem met warm water indicatie echter waar alleen de app opnieuw is gedownload?

    Daarnaast heb ik vorige week een tado geplaatst bij mijn dochter op de COM en NO aansluiting en bij haar wordt wel het warm water aangegeven en functioneert het ook nog.

    Dank je in elk geval voor je antwoord, misschien zijn er nog meer opties?

  • Andreplusplus
    Opties
    Je kan via installateursmenu op de thermostaat warmwater (HW) inschakelen. Maar met een aan/uit instelling (No/Com) geloof ik niet dat dat verschil maakt. Ik geloof dus ook niet wat je schrijft over je dochters installatie (of de aansluiting no/com komt niet overeen met de instellingen van tado.

    Klinkt dit ingewikkeld, volg inderdaad .../start dan wordt je thermostaat goed ingesteld (en als je dan de overeenkomstige aanwijzingen voor bedrading ed goed opvolgt moet het goed gaan)