Vragen over instellen

Opties

Ik ben een draadloze thermostaat aan het instellen, maar ik loop tegen een paar issues aan.

  1. Hij verspringt steeds naar een andere ruimte. Ook al een keer helemaal verwijderd en opnieuw erin gezet.
  2. Openraam gaat iedere keer aan als iemand langs loopt of de deur van de gang naar de woonkamer open en dicht doet, terwijl hij daar niet hangt. Dat is wel heel gevoelig en super storend. We hebben deze functie helaas wel nodig ivm een flinke afzuigkap. Daarom hebben we ook een draadloze genomen!
  3. In de instellingen staat EK (Extensiekit) met een vinkje, maar we hebben alleen een draadloze ontvanger die op de ketel aangesloten is. Als het goed is, is dat geen extensiekit.


Antwoorden

  • Andreplusplus
    Opties
    1.Dat is gek. Gast dat vanzelf, of omdat je met de instellingen bezig bent? Je voegt hem toe aan ruimte (die je moet kiezen uit een lijstje als het al een bestaande is. Typ je de naam in, dan wordt het een nieuwe ruimte met dezelfde naam)
    2. Die detectie schijnt iets zijn van "binnen 5 min 1 graad verlaging", dus zou niet zo gevoelig moeten zijn. Als de verwarming dan met auto-assist uit gaat (als je een abo hebt) is dat ongewenst. Maar anders gewoon melding negeren? Of houdt het verband met 'naar andere kamer springen'? Want daar raakt de detectie vast van van slag.
    3. Extensiekit is oude naam voor draadloze ontvanger, is dus hetzelfde. Dus EKv is goed, EKx niet
  • Royals
    Opties

    Ja gaat vanzelf. Is nu al even stabiel dus ik kijk het even aan.

    Zelfde geldt voor de openraam. Heb wel een mail gestuurd, dus misschien dat er al iemand iets mee gedaan heeft, maar denk niet dat het zo snel geregeld wordt in het weekend.

    Ik heb nu 1 knop in dezelfde ruimte als de draadloze ST. De eerste keer zag ik 3 streepjes als de ST iets aangestuurd kreeg en nu zie ik temperatuurinstellingen op de knop die ik kan veranderen. Heb daar de kinderbeveiliging maar even opgezet want ik zie dat die ook het hele systeem andere gaat regelen en niet allee de ST.

    Mis alleen een optie om de actuele CV watertemperatuur in te zien.