Batterij na 1 week al leeg!!???

Opties
Ik heb vorige week 12 thermostaat kranen geïnstalleerd in m’n huis. Ik kreeg zojuist een mail van tado dat de batterijen van een van die kranen als leeg is en vervangen dient te worden. Er is helemaal geen verbindingsproblemen. Anders was dat zichtbaar geweest in de app. De batterijen zijn de originele Duracell. Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem? Ik mag hopen dat dit niet normaal is. Anders stuur ik de hele boel lekker terug naar tado.

Reacties

  • Ja, is mij ook wel gebeurd met de originele batterijen. De batterijen die ik er zelf in zet gaan langer mee, dus het lijkt er op dat de batterijen in de kranen "leeglopen" zonder dat ze worden gebruikt. Of dat er oude batterijen in worden gezet.

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Ja idem hier, na 3 maanden batterijen zo dood als een pier. Dit waren de orginele Chinese rommel die Tado er standaard in stopt. Nu vervangen door Duracell, hopen op meer geluk
  • Dit is ook mijn ervaring. Net nieuw geïnstalleerd en gelijk een email om de batterij te vervangen. Zo gaat het niet werken natuurlijk.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    december 2022 aangepast
    Opties

    Duracell is normaal gesproken een merk wat je moet vermijden, maar goed...

    (bij de Tado knoppen speelt dat denk ik minder omdat je daar melding krijgt als ze leeg zijn, maar het probleem dat de batterijen gaan lekken als ze leeg zijn en je dit pas later merkt als je apparaat al naar de bliksem is dat is bij Duracell veel erger dan bij de meeste andere merken)

  • Andreplusplus
    Opties

    @Douwe Chinese rommel, je bedoelt GP? Niks mis mee als je mij vraagt.