Energierapport

Opties

Kan ik alleen een energierapport krijgen wanneer ik een abonnement afsluit? Zo ja kan iemand mij vertellen hoe duur een abonnement is en waar ik deze af kan sluiten en wat ik daar nog meer mee kan.


Groetjes Richard

Antwoorden

  • Jan_nl
    Jan_nl ✭✭✭
    Opties
    Volgens mij wel, alleen met abbo. Abbo kost bijna 25 euro/jaar. Ik weet nog niet of ik er echt wat aan heb. Je moet in ieder geval regelmatig de gasstanden toevoegen, zeker in het begin.

    Nadeel is in ieder geval dat als je een radiator hebt die alleen meegaat als er ergens anders iets verwarmt, die de berekening helemaal scheeftrekt als de verwarming niet echt aangaat. Tado denkt dan dat die radiator uren op 100% draait zeg maar.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Het lijkt me dat ieder energierapport alleen maar kan werken met input uit de slimme meter. En of dat ooit gaat komen weten we niet (er schijnt een beta te zijn).

    Handmatig invoeren van standen zou kunnen als alternatief, maar Tado snapt al niet eens dat mensen soms een nieuwe meter krijgen die dan een lagere stand heeft... er is geen functie om een nieuwe beginstand in te voeren.

  • @Jan_nl Geen aanrader dus

  • Jan_nl
    Jan_nl ✭✭✭
    Opties
    Het abbo alleen voor het energierapport zou ik nu niet doen nee.