Het lukt me niet om 1 kamer te verwarmen alle kamers warmen op zelfs als ze handmatig uitstaan

Opties
Als is uitgeschakeld
Ik vraag 1 kamer om op te warmen en alle systemen warme. Op al zijn ze handmatig ingesteld

Antwoorden

  • Herres
    Herres ✭✭✭
    Opties
    Het kan van alles zijn, en er valt niets over te zeggen zonder informatie over je installatie.
    Zoals wat heb je van Tado, hoe heb je het aangesloten, hoe geconfigureerd. Wat voor thermostaat had je eerst. En zo.
  • NancyTado
    Opties
    Morgen check ik nog eens of alle thermostaat knoppen gepaird , de thermostaat is goed gelinkt en eventueel herbegin ik volledig opnieuw om elke kamer aan te maken. Mocht er iemand van Oostend e zijn die ter plaatste kan komen tegen een vergoeding Welkom
  • Tado_Ace
    Opties
    Eerst ruimtes aanmaken waar je de knoppen in plaatst, dan gaat het echt zoals je hoopt.
  • NancyTado
    Opties
    Dit heb ik gedaan heb 4 ruimtes gecreëerd en nog lukt het niet gisteren een vakantieganger in het apartment heeft manueel 25 graden opgevraagd en zal op mijn app 28 graden in keuken en gang ben ter plaatste gegaan een sauna …. Op de app staan alle andere kamers dicht het is mij een raadsel had alles hergecalibreed ook het gekoppeld dus ik weet het niet meer… denk demonteren en terug sturen
  • NancyTado
    Opties
    De klant heeft enkel in de slaapkamer temperatuur gevraagd niet in de andere kamers
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Je hebt wel overal Tado kranen gemonteerd en niet alleen in de slaapkamer?

    In dat geval zijn ze echt niet goed gemonteerd... of de kranen zijn niet gangbaar (pennetje gaat te zwaar).

  • NancyTado
    Opties
    Overal zijn er kranen gemonteerd en de zijn de knoppen gekoppeld en gekalibreerd. Het is zo dat ik niet individueel de kamers apart kan bedienen. Vraag ik living gaat gans het apartment opwarmen,
    Vraag ik gang alleen ook gans het apartement wordt opgewarmd
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dan zou ik het maar terug sturen ja, want dit kan niet.

  • Andreplusplus
    Opties
    Nogmaals, zoals Herres al schreef: kun je meer informatie geven over je installatie?
    CV ketel, tado spullen (thermostaat, draadloze ontvanger, knoppen?), ruimtes in de app, kamers in werkelijkheid, zoneregelaars per ruimte, meettoestellen per ruimte etc.
    Misschien kun je screen shots van de instellingen posten?
  • NancyTado
    Opties
    Merk ketel Viessman type VWIII-1 bouwjaar 2012 KW 87 dan Tado starter pakket V3 plus 4 pak uitbreiding,
    Living 3 radiatoren genaamd living 1 living 2 living 3 , telkens 1 kop per living. daar is ook de Tado bedraadde thermostaat evenals de bridge in dezelfde ruimte. thermostaat heeft naam kamer 1. Gang 1 kop keuken 1 kop slaapkamer 1 kop kan geen screenshots maken dit platform laat geen foto’s toe wel geef ik mijn nummer 0475424777 eventueel via Whatsapp ik kan naar het apartment gaan indien nodig
  • Andreplusplus
    Opties
    Aha!
    Ik zou even alles verwijderen uit de app en opnieuw beginnen. Eerst de bridge dan thermostaat en dan knoppen.
    Thermostaat in living plaatsen, evenals de 3 knoppen in de living.
    gang 1 knop, ruimte=gang en meettoestel voor gang is de knop en zoneregelaar de thermostaat.
    Andere ruimten op dezelfde manier.
    Je kan de instructies in de app gebruiken, of via www.tado.com/start, zeker met een computer/laptop is dat wat overzichtelijker.
    Op die manier kan het bijna niet misgaan.

    idd op een telefoon is dit forum wat beperkt. op tablet of computer kun je wel makkelijker foto's plaatsen.
  • NancyTado
    Opties
    Ik heb net een draadloos thermostaat van Tado besteld ( om de
    Bedraadde te vervangen misschien is die stuk ) en vrijdag zal ik met mijn Gebuur Olivier alles herinstalleren zoals jij zegt ik post zeker hoe het is gegaan hopelijk lukt het want ziet er echt een super systeem uit ! En heb nog accomodaties waar ik het in de toekomst zou installeren dank voor alle info tot vrijdag
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Denk er wel aan dat het systeem in feite niet geschikt is voor meerdere accomodaties en/of als je kortdurend verhuurt enzo. Het toegang geven tot de app om de temperatuur in te kunnen stellen geeft meteen volledige toegang tot alle instellingen en configuratie, en je kunt in een telefoon maar 1 installatie beheren (switchen tussen meerdere installaties is niet in voorzien).

  • NancyTado
    Opties
    Dank voor de tip,
    Oplossing is eventueel Tado apartment en bosh voor de vakantiewoning. Sowieso zal ik het draadloze installeren dan kan de thermostaat op een plaatst staan waar ikzelf het Max temperatuur instel bv 20 graden i en gasten er niet bij kunnen, dit heb ik in mijn Guesthouse en heb daar een goeie ervaring mee.