Wie kent dit beeld? Nu en dan wordt de verbinding kennelijk verbroken.

Opties

Nu twee keer gebeurd, alleen 's nachts

Beste Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties

    De verbinding tussen knop en bridge is niet alleen afhankelijk van de batterijen, maar ook van storing en materialen ertussen. En de richting waarop je de bridge richt (horizontaal, verticaal).

    Je zult er mee moeten experimenteren om de verbinding goed te krijgen.

  • Nand
    Nand
    Antwoord ✓
    Opties

    Dank voor het meedenken.

Antwoorden

  • Jan_nl
    Jan_nl ✭✭✭
    Opties

    hm, nee. Wat doet je internetverbinding op die tijden?

    Logging in je router wellicht?

  • Nand
    Opties

    Dat lijkt me niet, alle andere TADO verbindingen zijn stabiel. Deze is wel het verste verwijderd van de router, maar heeft het jaren normaal gedaan. Misschien zijn het zwakke batterijen in de koude nacht, maar daar verwacht ik dan eigenlijk een waarschuwing van.

  • Jan_nl
    Jan_nl ✭✭✭
    Opties

    Bij nader inzien, denk idd meer dat het de verbinding naar de Tado bridge is. Wellicht wat ver en idd wellicht door leegrakende batterijen. Echter niet zo leeg dat ze een 'leeg' signaal sturen.

  • Nand
    Opties

    Ik kreeg ook een waarschuwing van TADO, dat een andere radiatorknop nieuwe batterijen nodig heeft, terwijl dat bij mij nog niet wordt gesignaleerd. Dus ik ga maar wat wisselen.

  • Nand
    Opties

    Dank voor het meedenken.

  • Andreplusplus
    Opties
    Ik heb dit ook wel gezien en na een tijdje inderdaad 'nieuwe batterijen nodig' melding, ook de knop die het verst weg zit van de bridge. Dus batterijen (bijna) op hun einde zou ik zeggen.
  • micky_nl
    Opties
    Wereldwijd bekend probleem hoor. Talloze topics over te vinden in diverse landen.

    De verbinding tussen bridge en radiatorknop is weg. Betwijfel of nieuwe batterijen het probleem minder zullen maken.

    Er is wel een andere oplossing…
  • Nand
    Opties

    IK heb vannacht weer de onderbrekingen gehad, met nieuwe batterijen. Ben dus erg geïnteresseerd in de andere oplossing micky_nl.

    Het heeft jaren goed gewerkt en er is volgens mij niets veranderd in de opstelling.

  • micky_nl
    Opties
    Overstap naar ander merk.