Instellen zoneregelaar

Opties
Markovsdh
Markovsdh
januari 2023 aangepast in Algemene vragen en opmerkingen
Hallo, ik heb een vraag over het instellen van de bedrade Tado thermostaat als zoneregelaar.

Mijn installatie is als volgt:
Ik heb in mijn woonkamer vloerverwarming in de woonkamer hangt ook de draadloze Tado thermostaat.
Op de 1e verdieping heb ik radiatoren met slimme radiatorknoppen.
In de trapkast op de begane grond hangt de pomp van de vloerverwarming. Hier heb ik de Honeywell zoneklep in de toevoerleiding van de vloerverwarming geïnstalleerd. Deze wordt aangestuurd met de bedrade Tado thermostaat.

Het lukt me niet om de bedrade thermostaat als zoneregelaar in te stellen.

Ik heb het volgende artikel gevonden:
https://support.tado.com/nl/articles/4836146-mijn-slimme-thermostaat-wordt-niet-als-zoneregelaar-weergegeven-wat-kan-ik-doen
Maar hier loop ik vast. Er staat:

Selecteer model kamerthermostaat en volg de instructies op het scherm op

Maar ik vervang geen thermostaat. Dat heb ik al gedaan met de draadloze Tado thermostaat.

Heeft iemand een idee hoe de bedrade thermostaat in kan stellen als zoneregelaar?

Alvast bedankt!!

Antwoorden

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    januari 2023 aangepast
    Opties
    Stuurt je draadloze thermostaat de cv ketel aan?

    Je kunt geen twee zoneregelaars in 1 woning plaatsen. Dan heb je de Helpdesk nodig
  • Markovsdh
    Opties
    Klopt, de draadloze thermostaat stuurt de CV aan. Dit is een opstelling die de helpdesk mij eerder aangeraden heeft.

    Ik heb ook al een bericht naar de helpdesk gestuurd maar hoopte op een oplossing die ik zelf kan uitvoeren. De reactie van de helpdesk duurt vaak even. :)