Eenvoudig switchen naar andere Tado installatie

Opties
Ik heb in twee huizen Tado spullen. Voor elk huis heb ik een account moeten maken. Ik moet nu telkens uitloggen bij de een en weer inloggen bij de ander om iets te zien of aan te passen. Ik denk dat dat slimmer kan en eigenlihk moet. Vanuit 1 account moet je kunnen selecteren welke installatie je wilt bekijken / beheren.
6
6 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dat hebben al zoveel mensen gevraagd... triviale wijziging lijkt me, maar er wordt niets mee gedaan door Tado.

  • Hermanwi
    Opties
    Heel jammer dat Tado dat niet oppakt, of op wil pakken
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Tado pakt suggesties, ideeen en verbeteringen meestal niet op. Waarom dat is mogen we alleen maar raden.

  • Zou evt een tado willen voor mijn kantoor, maar dat is geen optie zolang de app dit niet toelaat.

    Enkel werken met de web-interface is niet praktisch.

    Kan toch niet moeilijk zijn om een tabblad of keuzemenu te maken (beetje zoals google home) ..

  • RolfV
    Opties

    Ik heb een oplossing gevonden! Op de iPhone middels de app 1 locatie en middels de my tado via het web inloggen op de andere locatie. Van die laatste een bladwijzer op het beginscherm en je hebt 2 apps. Ben alleen nog aan het uitvogelen hoe ik de naam daarvan verander. Schijnt in Android een stuk eenvoudiger te zijn dan in iOS 🤔🤨 Voor het beeld even een screenshot met schermdeling.


  • SietseK
    Opties
    Heb het zelfde probleem. Hopelijk kan tado dit zsm oplossen. Zou ook graag 2 locaties in de app willen hebben. Moet nu ook telkens opnieuw inloggen. Super irritant
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    "Hopelijk kan tado dit zsm oplossen."

    We vragen hier al jaren om en wachten er al jaren op. Tado luistert niet naar klanten, die doen alleen waar ze zelf zin in hebben (en wat ze zelf nuttig vinden)...