Aansluiten tado aan verwarmingssysteem techem

Opties

Wij zijn verhuist naar een appartement en het verwarmingsysteem is van techem kamstrup??

kan ik daar mijn tado aansluiten

ik hoor graag van u


k. Aaldijk

Antwoorden

  • Herres
    Herres ✭✭✭
    Opties
    Als ik op internet zoek op Techem Kalstrup zie ik alleen maar meetapparatuur, geen cv systeem.
    Dus wat heb je dan eigenlijk precies voor cv en regeling?
  • Loekla
    Opties

    Wij zijn hier pas naar verhuist. Er staat een ronde ton en daar staat op CR remeha aqua pro 199l zegt u dat iets

    Is deze dan voor de verwarming. Ik hoor graag van u

  • Herres
    Herres ✭✭✭
    Opties
    Nee dat zegt me helemaal niets.
    De witte is een boiler voor warm tapwater.
    Is er ergens een thermostaat om de kamertemperatuur te regelen?
  • Loekla
    Opties

    Er hangt een thermostaat Honeywell cm900

    deze werkt goed

    misschien zegt het dat iets

    groet Klaas aaldijk

  • Herres
    Herres ✭✭✭
    Opties

    Die thermostaat is een apparaat dat in veel verschillende configuraties gebruikt kan worden, deels als schakeling van 230 volt. In een appartementsgebouw met een collectief verwarmingssysteem zou ik niet zonder extra kennis van hoe een en ander functioneert een andere thermostaat plaatsen. Dus ook niet Tado.

    Misschien eens bespreken in de VVE?


  • Loekla
    Opties

    Heel hartelijk bedankt voor de info. Ik ga volgende week het bespreken met de technische man die ze hier zouden hebben. Zodra ik wat meer weet hoor je het

    een prettige avond verder

    groet Klaas aaldijk

  • Loekla
    Opties

    Goede avond, het heeft wat lang geduurd de reactie. Door bepaalde privé omstandigheden. Maar ik heb goed nieuws. Sinds twee weken werkt de tado perfect. Eerst alle info van de tado verwijderd en dus weer met een schone tado begonnen. Normaal aangesloten met een blauwe en bruine draad. in ieder geval bedankt voor het meedenken, met vriendelijke groet Klaas Aaldijk