Lage batterijspanning

Opties
Halloa, 2 dagen geleden n tado bedrade thermostaat aangekocht. Mijn bestaande thermostaat van Nefit moduline 300 gedemonteerd en de tado gekoppeld. Hij heeft verbinding maar op een of andere manier 2 nieuwe sets batterijen (panasonic&energy) geprobeerd maar geeft steeds lage batterijspanning aan. Als ik in de tado app op functie"knipper hi" druk doet ie dat. Temperatuur geeft die niet aan op de thermostaat. Reeds contact gehad met Tado.. maar is nu doorgezet naar de technische afdeling.

Iemand hetzelfde probleem?

Antwoorden

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Temperatuur geeft deze alleen aan als je op het knopje drukt.
  • Stavros
    Opties
    Enkel als ik in de app duw op de actie dat hij moet knipperen doet hij dat en zie ik de tekst HI n paar keer flikkeren.. verder niks als ik op knopje druk
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Als ie niks laat zien als je op het knopje drukt dan is het inpakken en terugsturen geblazen... er was pas geleden ook iemand anders die dat had en hem moest laten omruilen.

  • Jaapvds
    Opties

    ik heb hetzelfde probleem, is er al een oplossing voor?

  • Stavros
    Opties
    De technische ondersteuning van tado zou me contacten na mijn chat gisteren, echter tot op heden nog niets vernomen. Zodra er nieuws is post ik t hier.

    Gr

    Heb jij btw precies zelfde?
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    "hetzelfde probleem" als in "2 dagen geleden n tado bedrade thermostaat aangekocht en geen beeld op display"?

    Of alleen maar dat laatste? Als je hetzelfde probleem hebt (NIEUWE thermostaat werkt meteen al niet) dan zou ik dezelfde oplossing hanteren. Anders maar de servicedesk benaderen.