Ik zet in de app verwarming naar 20 grd. Met geen schema. Maar na 15 minuten gaat ie naar 11 graden?

Opties
Wat kan er mis zijn? Bedankt alvast

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    februari 2023 aangepast
    Opties

    Je geeft een tijdsduur van 15 minuten op?

    Overigens: het totaal niet hebben van schema's wordt geloof ik niet goed gesupport, ik heb daar vaker opmerkingen over gezien. Maak een simpel schema, desnoods een voor alle dagen gelijk van 00:00-24:00 temp 15 graden, ofzo.

  • Andreplusplus
    Opties
    Bij Instellingen, kamers&apparaten, selecteer de kamer en stel het gewenste in bij "handmatige bediening op het tado apparaat"
  • Liticajo
    Opties
    Slaat nog steeds na paar minuten automatisch terug naar 11 grd
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Als je de schuifregelaar voor de temperatuur bediend, dan verschijnt daaronder een potloodje waarmee je kunt instellen hoelang de wijzigingen gaat duren.

    De opmerking van Andreplusplus geldt voor handmatige bediening op het apparaat zelf, niet via de app
  • Liticajo
    Opties
    Klopt, maar dan nog gaat ie nog na een paar minuten naar 11 grd.
  • Jan_nl
    Jan_nl ✭✭✭
    Opties
    Hoe zit het met de aan en afwezigheid?
  • Liticajo
    Opties
    Staat op aanwezig.. gaat iedere keer automatisch naar 11 grd.. waarom naar 11 en na paar minuten?
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Geen idee joh! Ik zou zeggen chat met de servicedesk...

  • Liticajo
    Opties
    Wel vreemd dat jullie mij nu naar chat sturen na al eerdere antwoorden... maar goed het is inmiddels opgelost
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    WIj geven jou hints maar het helpt niet en wij kunnen niet zien wat er bij jou gebeurt, vandaar de tip om naar de servicedesk te gaan want die kunnen dat wel zien.

  • Andreplusplus
    Opties
    @Liticajo Hóe is het opgelost? Dan kunnen wij er ook van leren...
  • Liticajo
    Opties
    Werd is de tibber app tekens terug gezet. Ik die app kun je tado ook toevoegen. Ik heb daar iets aangepast. En sinds is het opgelost
  • TaDoe
    Opties

    Oorzaak lag dus buiten Tado begrijp ik.

  • Liticajo
    Opties
    Ja. Dat klopt. Bedankt