Schema wordt afgebroken om 00:00

Opties
Het automatisch ingestelde schema wordt elke dag om 00:00 stopgezet in de Tado-app. Ik moet dus elke dag handmatig het schema weer herstarten. Hoe kan dit?

Antwoorden

  • Andreplusplus
    Opties
    ?? Dit herken ik niet. Kun je screenshots plaatsen van het schema? (of beschrijven hoe het schema in elkaar steekt?)
    Er zijn drie schema's: alle dagen verschillend, weekdagen hetzelfde en za + zo verschillend, alle dagen hetzelfde.
    Een dag in een schema is van 00.00-23.59 en je kunt zoveel blokken met een temperatuur instellen als je wilt.
  • Tbierens
    Opties
    Hoe kan ik screenshots/foto’s toevoegen?
  • Tbierens
    Opties
    Mijn schema is in ieder geval voor ma - zo ingesteld. Elke dag om 00:00, als er dus een nieuwe dag start, wordt alles uitgeschakeld en moet ik handmatig het schema weer hervatten. Vrij irritant
  • Tbierens
    Opties
    Schema is:
    00:00 - 06:30 17 graden
    06:30 - 08:30 18,7
    08:30 - 23:00 19,5
    23:00 - 00:00 17
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ok en wat moet je dan om 00:00 doen? Want "het schema herstarten" dat zegt me niks.

  • Tbierens
    Opties
    Ik moet via tado de verwarming weer aanzetten, omdat deze dus wordt uitgeschakeld
  • Andreplusplus
    Opties
    Je bedoelt dat er om 6:30 niet verwarmd wordt naar 18,7?
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    "Ik moet via tado de verwarming weer aanzetten, omdat deze dus wordt uitgeschakeld"

    Zegt me nog steeds NIKS! Wat bedoel je met "weet aanzetten"??? Ga je de temperatuur hoger zetten en zo ja hoe staat die dan? Staat de installatie in "afwezig" mode?

    Het is zo onduidelijk wat je bedoelt...

  • MVtv800
    Opties
    Vermoedelijk laat je het schema niet lopen.
    Dan zie je een extra knop Schema hervatten in het start scherm ?