Tweeweg klep VC4013 hoe aansluiten op tado thermostaat?

Hallo,

Ik heb een complete systeem van Tado (thermostaat,extensie kit en radiator knoppen)
We hebben vloerverwarming beneden en boven radiators. Cv ketel is van intergas en hier tussen zit een tweeweg klep VC4013. Hoe moet deze tweeweg klep worden aangesloten op de slimme thermostaat? De slimme thermostaat hangt aan de muur hier zit de aansluiting draad blauw en rood waar moet deze worden aangesloten op de thermostaat?
De andere uiteinde van deze draad zit in de cv ketel hoe moet deze blauwe en rode draad worden aangesloten op de VC4013,hier zit namelijk een blauwe,bruine en zwarte draad aan?
Alvast bedankt voor de hulp en informatie.
Mvg Robbie

Antwoorden

• Hallo,

Ik heb een complete systeem van Tado (thermostaat,extensie kit en radiator knoppen)
    We hebben vloerverwarming beneden en boven radiators. Cv ketel is van intergas en hier tussen zit een tweeweg klep VC4013. Hoe moet deze tweeweg klep worden aangesloten op de slimme thermostaat? De slimme thermostaat hangt aan de muur hier zit de aansluiting draad blauw en rood waar moet deze worden aangesloten op de thermostaat?
    De andere uiteinde van deze draad zit in de cv ketel hoe moet deze blauwe en rode draad worden aangesloten op de VC4013,hier zit namelijk een blauwe,bruine en zwarte draad aan?
    Alvast bedankt voor de hulp en informatie.
    Mvg Robbie
  • Hallo,
    Omdat ik dit hier vraag is omdat het in de handleiding onduidelijk word weergeven en bij andere forums word alleen uitgelegd dat je de zone klep op de slimme thermostaat kan aansluiten maar helaas word er niet verteld hoe je het moet aansluiten. Graag hoor ik van jullie.
    Mvg,

Robbie
  • MichaelMichael | Moderator

Hallo Robbie,

Graag een ticket indienen hiervoor:

Log In of Registreer om te reageren.