Kamerthermostaat Tado

Opties

Vorige week zijn alle radiatoren in mijn woning voorzien van een Tado-knop. Ook heb ik een Tado bedrade kamerthermostaat laten plaatsen.

Ik zie in de app de kamerthermostaat als een aparte entiteit staan. Op welke temperatuur moet ik deze zetten? Zo hoog als de hoogst gewenste temperatuur van een van de radiotoren? Of kan deze gewoon standaard op bv. 19 graden en dan de overige tegels in de app instellen op de gewenste temperatuur?

Antwoorden

  • Andreplusplus
    Opties
    "als een aparte entiteit ", bedoel je dat die op een eigen tegel staat? Dat is niet goed.
    Hij moet gewoon in de ruimte in de app die overeenkomt met de kamer ("woonkamer" of "living " of hoe je die maar genoemd hebt).
    Als je de thermostaat verplaatst hebt moet je even controleren of deze nog steeds in alle kamers als zoneregelaar is ingesteld. Je kan natuurlijk ook de knoppen verplaatsen naar de ruimte waar de thermostaat in zit.
  • SimonPi
    Opties
    Bedankt André. De installateur heeft de thermostaat op de plek gehangen waar de vorige ook hing. In de voorkamer waar de thermostaat hangt, hangen ook drie radiatoren. Deze doen het alledrie niet goed terwijl de radiator in de achterkamer het wel goed doet. Kan dus inderdaad samenhangen met feit dat thermostaat op aparte tegel zit. Hoe kan ik dit oplossen?
  • Andreplusplus
    Opties
    App, instellingen, Kamers & Apparaten, selecteer het apparaat, klik op de kamernaam, kies de juiste.