Tado blijft warmte vragen

Opties
Sinds gisteren functioneert de tado niet meer. Ik heb een remeha avanta en een bridge. Ik stel de temperatuur op de tado in op max 18 graden. Maar hij gaat gewoon door met verwarmen. Op de thermostaat staat een binnen temperatuur van 22. Maar de ketel blijft verwarmen. Dit had ik tot 2 dagen geleden niet. Wat heb ik tot nu toe gedaan: batterijen vervangen, reset tado, reset ketel, ketel bijgevuld, reset bridge. Wat kan er aan de hand zijn?

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ik weet niet wat je met een reset gedaan hebt maar misschien klopt de configuratie van de Tado niet meer met die van de ketel...

  • Andreplusplus
    Opties
    Reset van thermostaat resulteert in fabrieksinstellingen=Relais mode.
    Verwijder thermostaat uit de app en voeg opnieuw toe. Check daarna of de zoneregelaar in alle ruimtes nog steeds deze thermostaat is.
  • Fel1963
    Opties
    Dank allemaal. Ik heb de Tado vervangen voor mijn oude lyric t6. Deze werkte direct goed. kamer temp meet deze oude lyric prima ( ik heb een losse thermostaat in de kamer staan). Ps ik heb geen vloerverwarming ofzo. Dus het ligt niet aan de ketel of bekabeling maar is echt een Tado dingetje. Ik heb inderdaad tado thermostaat verwijderd en opnieuw geconfigureerd. Hielp dus niet. Helaas. Ik heb nu de helpdesk om hulp gevraagd. Wie wie weet. Gelukkig heb ik nu weer gewoon verwarming..zeker gezien de komende dagen..