Draadloos naar bedraad

Opties

Ik heb enkele maanden geleden een nieuwe bedrade starterskit gekocht. Werkt geweldig.

Nu gaan we verhuizen naar een huis waar de vorige bewoner een draadloze honeywell thermostaat in had zitten. Er zijn geen draden getrokken dus ik moet ook een draadloos systeem hebben.

Nu staat de ketel op zolder en ik wil uiteraard in de woonkamer de thermostaat hebben staan. (het liefst staand, niet aan de muur).

Kan ik mijn zo goed als nieuwe bedrade Tado daarvoor ook gebruiken? Dan heb ik nog een ontvanger nodig denk ik die ik aan de ketel koppel en iets van een houder waarin in de thermostaat dan neer kan zetten. Is er zoiets?

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja je moet dan een losse draadloze ontvanger kopen en de boel opnieuw configureren. Kan lastig zijn om te vinden omdat er meestal van die starterkits worden aangeboden en dan krijg je dus weer een (iets andere) thermostaat er bij. Maar die van jou is ook bruikbaar.

  • stedamen
    Opties

    Dank,

    kan de thermostaat dan ook staan ipv hangen?

  • Andreplusplus
    Opties
    liggen kan sowieso. Op het display is niets te zien tenzij je je knopjes indrukt
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    maart 2023 aangepast
    Opties
    Je kunt een standaard kopen bij tado waar je de thermostaat in kunt vastschroeven en dan op tafel kunt zetten


    https://shop.tado.com/nl-bx/products/stand?utm_campaign=nl-nl_heating_search_brand&utm_medium=cpc&utm_source=google&utm_content=nl_0112_tado_smart_radiator_valves